Hundträning
 
 
Idag har vi haft lite träning nere på Persbo, fotbollsplanen. Vi hade lite störning med gosaker i korgar som man då ska gå förbi och försöka behålla kontakten med hunden. Tyckte Nova skötte sig väldigt bra, dock så var hon väldigt distraherad av doften i början. Men sen rulla det på bra. 
 
Sen avslutades det med lite allmänt hundsnack och jag passade på att fota de andra hundarna lite grann och Nova hann jag fota lite innan. Roligt å få fota andra då Nova börjar tycka jag är jobbig som ska fota hon hela tiden. Haha.
 
Imorgon vankas de jobb på förskolan i Sörmjöle + yttersjö städjobbet. Så det blir fullt upp de närmaste dagarna. Sen ska jag inskolas på tors-fredag och måndag nästa vecka inom hemtjänsten sen på tisdag går jag själv. Spännande! :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress