Midsommar 2015
 
 
Fredagen spenderades på Böleäng med ett gäng härliga människor och hundar. Vi drack, anordnade lekar och åt gott. Dock så blev det en lugn midsommar för min del då jag skulle upp och jobba dagen efter.. Tråkigt, men så är det ibland. 
 
Kommer att jobba hela sommaren, vilket känns både bra och dåligt. Jobbar alla helger då det är något speciellt och jag jobbar typ ALLA helger känns det som. Såg verkligen fram emot åsele då jag får träffa Ida och sen ska Stiftelsen ska spela där också.. Men det går inte nu för jag jobbar hela helgen.. Men ska se om det går att byta pass med någon annan som jobbar!! Det positiva är att jag får bra med pengar i slutet av månaden iaf. Aja, det är bara bita ihop och försöka hitta på annat kul när man väl är ledig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress