Nolia loppis
 
Idag så har jag varit med Åsa på stora Nolia loppisen, fyndade en gammal kamera att ha som prydnad och även en kanna från 40 talet. Går säkert att putsa upp den men tycker den var charmig som den är nu. Min tanke är att ha några plastblommor i den. Har även tagit tag och målat mitt sängbord och en stol. Den andra stolen står på tur till veckan.
 
Min kära hund är väldigt billig just nu.... Efter att jag kom hem från stan så hade hon tagit sig ur sin lilla inhängnad och gått lös på fjärrkontrollen och ett par hörlurar.. Sen ikväll så stack hon till skogs från ingenstans. Troligtvis någon katt eller annat djur som gått över vägen och in i skogen. Ropade på henne lääääänge innan hon till slut kom ut flera meter bort och att de var en trafikerad väg där hon kom ut gav mig lite extra panik.. Tur hon är söt.,
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress