I brist på nya bilder
Bilder på Nova och Kiwi för drygt ett år sedan nu.

Nu börjar jag äntligen se ett litet ljus av renoveringen av lägenheten. Golvet är lagt, golvlisterna är på plats. Nu saknas bara ett nytt badrumsskåp (just nu står vi utan), nya kökshandtag till köksluckorna samt en ny spis. SÅ förhoppningvis så är den ute till försäljning i slutet av april om allt går som det ska. Sen så ha vi även planerat att bjuda hem lite vänner på middag då allt är i sin ordning.

Hade mitt första prov förra veckan i hälsopedagogik, tror det gick bra men man kan aldrig vara säker. För när jag tycker det går bra så bruka de gå åt helvete så bättre och inte ha för stora förhoppningar. Men nu har den jobbigaste kursen startat, Medicin. Sååå mycket information och fakta att ta in. Har iallafall delat upp så jag har två delprov istället för ett stort. Det kanske gör det hela lite lättare..

Har inte lagt upp någon plan för sommaren än då det gäller studier, så får se hur pass mycket eller lite jag kan läsa över sommaren. Vill ju liksom bara fokusera på bebis då han/hon kommer, känner inte riktigt att jag vill ha en massa studier samtidigt då. Men vi får se vad studievägledaren har för förslag på att lägga upp det.

Nova gjorde illa sig häromdan då jag Åsa och Alex var ute med hundarna. Hon hoppade och landade tokigt.. Kunde inte stödja på benet överhuvudtaget och ville inte gå. Men efter en stunds vila kunde hon stödja på benet men haltade lite grann.. Senare mot kvällen så märktes inte av att hon haltade och nu så går hon precis som vanligt. Men vi tar det lite lungt en vecka framöver för att vara säker..
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress