Nu går vi in i gravidvecka 23
Nu har man ju börjat få lite mage så det är värt att ta kort på känns det som, haha. Men jag har inte haft några större bekymmer faktiskt. Började med illamående där kring v,10 och extrem trötthet.. Minns liksom när man skulle ut till byarna när jag jobbade som mest på hemtjänsten att det var en kamp att hålla sig vaken den körsträckan.. även fast den inte var lång så var det extremt jobbigt. Illamåendet varade bara en stund på morgonen tills jag fick i mig något att äta och sedan försvann det. 

Men tyvärr nu bara den senaste veckan så har tröttheten kommit tillbaka, är verkligen en kamp att ta sig upp på morgonen då jag bara vill ligga och dra mig hela dagen. Som tur är har man hund och måste upp även fast man är aptrött.Sen hade jag någon sammandragning för två veckor sedan som var lite obehaglig, men inte känt av det något mer sedan dess.

Vi har även beställt våran vagn nu också och vi får hämta den v 25 eller 26 om jag inte minns helt fel. Samt bilbarnstol, åkpåse, regn/myggnät, skötväska. Bilderna på kläderna är de som jag och Anton fått av mamma och amanda, samt mina första egna inköp. Hade jag vetat vad de var för kön hade jag nog gått loss mer på klädfronten tror jag. Men sen har vi även lagt undan lite grann hos min mor och far av det som är neutralt. Filtar, bodys, sockar och lite annat smått och gott. 

 
Veronica Wallgren

Det är verkligen fantastiskt mysigt att köpa allt till bebisen :)

Svar: Ja, det är det verkligen!! :D
mariaefoto.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress