Länge sedan sist..
Har helt glömt bort min kära blogg under de senaste veckorna, eller månaderna.. haha. Nä men det har hunnit hända en hel del sedan sist jag skrev. 

 Förra lägenheten har hunnit bli såld och vi har fått flytta in i vår nya lägenhet på Sandåkern. Samt så har vi fått in en hel del möbler som vi köpt från Ikea också (Anton överraskade mig och hade skruvat ihop allting medan jag var i hörne för att slippa vara uppe i all färg, då det blev projekt måla om och spackla väggar) Såå skönt! Innan så hade vi Anton gaming stol och en solstol som något att sitta på + sängen, inte särskilt bekvämt heller när man är höggravid.

• Vi fick göra ett extra ultraljud för att se om min moderkaka hade dragit upp sig efter midsommarhelgen, vilket den hade gjort och allt såg bra ut. VI tog även reda på kön, en liten grabb blev det. Som jag har kännt på mig hela tiden, haha ;)

• Bebis är beräknad om exakt 12 dagar, plus eller minus. Han får gärna titta ut inom de närmsta dagarna. Är grymt less på att vara gravid.. Har som en känsla av att han kommer på min födelsedag den 17onde. Men, ja det återstår att se!

• Två individer som jag tycker väldigt mycket om har gått bort inom loppet på två månader. Först min farmor, några dagar innan midsommar. Sen exakt en månad efter går hunden Saga bort. Kommer att sakna dom otroligt mycket, men förhoppningsvis så har dom det bra där dom är nu. Eller det känns lättare att tänka så i varje fall.

Detta är lite grann om vad som har hänt, ska även försöka klämma in några magbilder dagarna här framöver också. Snart är magen ett minne blott, så måste passa på att ta några sista bilder på den nu.
Silja

Oj vad mycket som kan hända på så kort tid. Väldigt vacker bild måste jag säga med :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress