Här går det undan
Ida har flyttat in hos mig och ska va inneboende ett tag framöver, de bli trevligt! Dock synd att jag har så liten lägenhet, vi lär va duktigt less på varann efter denhär tiden. Eller va tro du, Idis? ;)
 
Börjar första kursen imorgon också, så ska på skolan och ha genomgång för den. Sen har jag fixat alla böcker till resterande kurser förutom den som börjar imorgon.. haha. Så får väl springa förbi akademibokhandeln imorgon och köpa den boken. Andra kursen börjar dagen efter.
 
Annars rullar livet på, har sagt upp lägenheten så flyttar in till stan när Ida har gjort klart sin praktik här. Fortsätter jobba på på hemtjänsten också, två eller tre dagar i veckan som max för att skolan är prio just nu så kommer inte orka jobba mer än det. Dock lär det bli mer krut på skolan sen då jag bor i stan, kommer kännas jobbigt och pendla till hörnefors för att jobba sen. Men vi få se hur jag gör. 
MATILDA

superfin bild :)

Svar: Tack! :)
mariaefoto.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress