Sommar snart?
Redigerar lite bilder från sommaren som varit, mycket bilder som jag knappt har kollat igenom ordentligt.. Förhoppningsvis blir det ännu mer bilder denna sommar och kanske beroende på hur min ekonomi ser ut att införskaffa en fullformatskamera. Men det återstår att se, är ju nöjd med den jag har men det vore kul med något nytt!

Nu har jag äntligen landat i
 stan efter 2 dagars packning i min lilla lägga. Helt otroligt vad mycket man hunnit samla på sig på ett år. Hade nästan ingenting i min lägenhet i början.. Det mesta av möblerna och kökssakerna kommer att förvaras hos mor och far tills vi har hittat annat boende och fått denhär lägenheten i stan såld. Anton är så duktig som orkar lägga golv och greja på i lägenheten, men det är ju värt det. Förhoppningvis gör det så att lägenheten blir såld fortare också.

Känns både och att lämna Hörnefors, framförallt kommer jag sakna alla gamlingar på jobbet. Eller ja, några få har en speciell plats hos en. Men förhoppningsvis så får jag lite längre pass framöver ändå, så jag får in lite extra pengar till bebis. Sen att ha möjligheten att ha Nova lös i skogen, här i umeå går det ju också. Men det är inte samma sak, i hörne är det ju skog, här kan man gå runt bölesholmarna och bakom volvo. Det är skogen här.. Så det är lite skillnad..

Prio just nu är att få klart dom sista uppgifterna till mina två kurser, för sedan är det kursstart för två nya i mitten av april. Medicin och psykatri. Psykatrin ser jag fram emot för det tycker jag är ett intressant ämne. Medicin känns jobbigt och svårare än de andra kurserna (då jag har pluggat den kursen tidigare men hoppat av). Men det ska nog gå bättre denna gång, är mer motiverad nu! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress