v 26 (25+4)
Man blir ju lite blind själv, men nog har magen växt sen jag tog kort senast! Samt mycket annat som växer också, inte bara magen.. haha. Men det går fort nu, går in i vecka 27 imorgon. Tror jag börja känna av foglossning lite grann, men inte så pass mycket så jag blir begränsad av att vara ute och gå iaf. Men denna trötthet tar kol på mig.. Börjat få lite halsbränna också, men inget jag direkt stör mig på. Än så länge iallafall.

Vi har inte inhandlat allt som behövs, de är rätt mycket kvar som ska fixas. Men när vi inte vet vars vi ska bo än så känns det onödigt och dra hit en massa saker, mer att packa ner sen då det väl är dags att flytta. Vagnen får vi hämta kring v. 25, typ där i slutet av juni samt lite andra saker vi köpte samtidigt då vi beställde vagnen. En åkpåse, skötväska och insektsnät och regnskydd.

Föräldrakurs har man ju hört si och så om men vi har då anmält oss till det för att se vad det är iallafall. Den börjar där i juni sen ska vi på ett informationsträff på kvinnokliniken om förlossningen i slutet av maj, där dom går igenom vad som händer då det väl är dags, vars man ska osv.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress