Dåligt fotosug just nu
Har inte riktigt haft orken eller lusten till att fota särskilt mycket just nu. Framförallt då jag stressar upp mig över jobb i sommar och hur det ska bli med den biten..
 
Har just nu jobb på apoteket ca 30 min städ på morgonen som jag nu samtidigt har fått en till tjänst som städ av förskola på TM rent på ca 50 % i Yttersjö. Hade inskolning i fredags så ska jobba själv för första gången imorgon. Så pendla dit på morgonen.. börjar 06.00.. så gäller att jag lägger mig i bra tid härdanefter..och sen städa på apoteket härdanefter vid deras lunchpaus. 
 
Väntar även på respons från kommunen från deras sommarvikarie jobb inom förskolorna. Vill helst jobba där i sommar eller kunna kombinera det med Yttersjö jobbet. Vill kunna ha lite pengar nån gång och unna mig saker då det är verkligen knappt så att det räcker varje månad.. Skulle vara grymt skönt att kunna unna sig och boka en utomlandsresa i slutet av sommaren!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress