Nu går vi mot höst och vinter igen
Fotosuget finns inte riktigt där längre, dels för att jag inte har tid alla dagar då man har fullt upp att hålla koll på Melker och sen plugga på kvällar och en del helger.. samt det går mot mörkare tider och så brukar jag aldrig ha samma sug på hösten och vintern som på sommaren. Sen den största delen av mitt bristande intresse är att min kamera har börjat ta oskarpa bilder. Eller i kameran kan dom se bra ut men sen få fort man zoomar in eller lägger upp dom på datorn så är det så otroligt stor skillnad på nu och mina bilder jag tog förra sommaren. Att redigera dom går knappt enligt mig, då jag tycker det ser överarbetat ut. De här bilderna är tagna i somras, som man kanske ser så är dom inte knivskarpa.. 

Vet inte om det ha blivit någon fuktskada eller vad det är som gör det? Jätte märkligt iaf, kameran är ju drygt 4 år men jag tycker ändå att den borde ha mer kvar att ge. Kollade upp antal exponeringar den har gjort och det är ungefär 18.000 exponeringar den har gjort och det tycker jag inte är super mycket? Eller har jag fel, man kanske inte kan begärna mer av den? 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress