Badankan Saga förra sommaren

Har varit lite dålig på senaste tiden att lägga upp bilder, men har grejat me arkivet och redigerat om de flesta bilder och lagt till fler i vissa inlägg. Har ju ändrat bredden på bloggen så att man får ut bästa kvalla på bilderna. Innan så gjorde sig inte bilderna bra på bloggen då de var förminskade så mycket. Men nu ha jag det fixat iaf.

Sen så har jag varit sjuk nu i en vecka, började med två dagars feber och nu är jag mest snorig, ont i halsen och bara allmänt seg. Söker även jobb som en tok för att säkra sommarens inkomst. Har även sökt till universitetet - förskolelärarutbildningen, dock så gjorde jag en sen ansökan.. så få hoppas på att någon tackar nej så jag tar mig in. 

Nu ska jag strax ta en promenix med Nova och möta upp våran hundträningsgrupp och träna lite grann. Har inte varit med på typ två veckor nu, så då kan de va bra me lite träning för oss. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress