Min fina Melker
Tiden går fort, snart är lillkillen en månad gammal. Helt ofattbart att han har legat i min mage i 9 månader och nu har vi han äntligen på utsidan. Världens finaste kille!

Här hemma så rullar det på, just idag så har han nog haft någon tillväxt dag då han har varit väldig grinig och velat äta hela tiden och knappt sovit något. Nu somnade han för 2 timmar sedan.. hoppas att han vill sova inatt också så han inte tänkt att uggla hela natten. Vanligtvis så somnar han vid 01 på natten och vaknar kring 04 eller 05 tiden och ska äta, sen somnar han om igen nån timme eller två.

Sen hade jag en mindre bra morgon då Nova fick för sig att antingen dra iväg på nån lukt eller något hon såg längs strandpromenaden, ner för ett liten sluttning där jag verkligen inte hade kunde hämta henne pga höften hade seriöst gått av om jag hade gått och hämtat henne så medans jag skrek på henne å väckte jag även Melker som sedan skrek av och till resten av vägen hem. Och fick stanna av emellanåt för att trösta han och sedan lägga han igen. Samt att min höft inte riktigt höll pga den extra långa promenaden vi gjorde över till tegsidan för att hälsa på Åsa och gå på arken zoo.. Så ja, de gör jag inte om förrän min höft är normal igen..

Som jag skrev ovan så har jag tyvärr väldigt jobbigt i min ena höft sen några dagar tillbaka, att gå med Nova på morgonen är en kamp. Haltar mig fram, går inte fort men vi tar oss runt våran runda iallafall. Men de är något jag får leva med ett tag framöver, förhoppningvis går det över rätt så snabbt. Har iaf bokat en tid hos en sjukgymnast om ca 2 veckor så hoppas det har blivit bättre tills dess, inte värre iallafall. 
Angelica

Tråkig start på dagen, bilderna på Melker är jätte söta ju :D

Svar: Ja verkligen, bättre dagar har man haft haha. Tack så mycket! :)
mariaefoto.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress