Händer mycket nu
Har hänt en hel del sedan jag skrev sist! Lägenheten ligger nu ute till försäljning och visning blir på fredag till veckan och tisdagen veckan efter. Sen har vi hittat vår nya lägenhet, Sandåkern blev det! En 3a på 79,5 kvm. inglasad balkong, samt att både toalett och kök är superfräscht. Tvättmaskin/torktumlare samt diskmaskin är något vi verkligen är glada över att det finns i lägenheten. Sista inflyttning är 9onde augusti, men förhoppningsvis blir det tidagre. Spelar lite roll hur pass fort vi får sålt våran lägenhet vi har nu. Enligt mäklaren så trodde han den skulle va såld till midsommar, så vi hoppas på det!

Jobbade i helgen också, lördag och söndag. Så himla skönt att få komma ut och jobba lite. Har även sagt att jag kan jobba mer här i juni, då jag känner att det är lite magert på inkomstfronten just nu. Känns lite halvjobbigt och ta en massa från dom sparande pengarna.. så lite extrainkomst är bara bra nu innan bebbe kommer också. Hann även umgås med mina kära barndomsvänner när jag ändå va i hörne. Jag och Jenny for och shoppade bebisgrejer till Piper och Antes lilla mirakel som kom för drygt en vecka sedan. Helt sjukt att jag snart också har en liten bebis.

Ska försöka ta tag i att knäppa några bilder på magen, då den ha vuxit rejält sedan sist! Sen får vi även hämta vagnen och resten av alla bebis grejer om drygt två veckor. Samtidigt som det så är det ultraljud igen för att kolla moderkakans placering. Allt börjar kännas mer verkligt nu, framförallt att man börja känna sig en aningen osmidig med magen. Haha.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress