Bebbe i magen säger hej♥
Igår var jag och Anton på ultraljud för andra gången. Första gången då jag trodde jag var i v 18 så var jag i v 15 då, så det var en liten bebis vi fick se första gången. Men han/hon har växt väldigt mycket sedan dess och de är ju bra! Hur som helst såg allting bra ut och tillväxtkurvan följs som den ska. Nästa gång blir i v 32 för att kolla moderkakan så att den inte ligger för långt ner. Den låg tydligen rätt långt ner nu men barnmorskan trodde att det inte skulle vara några problem, att den skulle flytta sig uppåt ju mer bebis växer. 

Annars så rullar det bara på, har två uppgifter kvar att göra innan jag ska skriva två prov här i mitten av april. De två kurserna startade i måndags men jag hade fått fel info ang det så jag missade kursstarten, men det löste sig ändå så ska dit i slutet av nästa vecka för introduktion istället. 

Över påsk så far vi på middag hos mor och far i Hörnefors imorgon, sedan stannar jag i Hörnefors på obestämd tid. Ska även jobba måndag och tisdag nästa vecka, så de är bra. Man blir lite smått knäpp av att bara gå hemma och alla andra jobbar. Även fast man pluggar på dagarna så är det ändå väldigt fritt och man har möjligheten att skjuta upp saker och ting.. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress