En sväng till hörne

Denna vecka har vi varit i Hörnefors en sväng på onsdagen för att överraska Frida med babyshower och överrraskad blev hon minsann. Trevligt och komma iväg lite från lägenheten och stan även om det bara är för en dag. Dock så sov jag och Melker hos mamma och pappa vilket kändes enklast. Sen är jag inget stort fan av att köra på kvällen, upplever att jag ser ännu sämre då det blivit mörkt ute även fast jag har glasögon.. så undviker gärna det. Framförallt när man inte är så jättevan att köra den nya bilen. Audin kändes mycket säkrare på något vis att köra, då den hade fyrhjulsdrift vilket inte volvon har.. Men det är ju säkert en vanesak. 

Annars i veckan har vi inte haft för oss så mycket. Ska eventuellt tillbaka till Hörnefors på söndag då jag och mamma ska fara på badhuset med Melker för första gången, men det beror lite på hur mamma jobbar på måndagen. Eftersom badhuset öppnar vid 17 så vill man gärna vara där prick så de inte är så jättemycket folk. Men vi får se hur det blir med det.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress